Pozycjonowanie stron internetowych - Marcin Pohl

Pozycjonowanie stron internetowych

  1. Strona główna
  2. /
  3. oferta
  4. /
  5. Pozycjonowanie stron internetowych

Czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron internetowych to zbiór kompleksowych działań, zarówno technicznych jak i marketingowych. Który ma na celu zwiększenie ruch, zwiększenie konwersji i widoczności są to trzy filary pozycjonowania. Pozycjonowanie stron www to kluczowy sposób na zwiększenie widoczności w internecie, który działa i przynosi wiele korzyści. Pozycjonowanie ma konkretny cel — dana witryna internetowa ma za zadanie osiągnąć jak najwyższą pozycję wśród wyników wyszukiwania, na podstawie konkretnych, wyselekcjonowanych fraz kluczowych.

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych to najskuteczniejsza forma reklamy w internecie. Odpowiednie pozycjonowanie strony www pozwala na zwiększenie ilości klientów, którzy kontaktują się z firmą za pośrednictwem firmowej strony internetowej. Pozycjonowanie strony internetowej to klucz do sukcesu firmy, ale tylko po warunkiem, że będzie to proces skuteczny i przeprowadzony prawidłowo.

Na początku współpracy konieczne jest wykonanie specjalistycznego przeglądu strony internetowej, a także przeprowadzenie pełnej optymalizacji strony www zarówno sposobu, w jaki działa, a także zawartości strony.

Zostaw numer telefonu, oddzwonimy!

    Dlaczego warto?

    Oferujemy swoim klientom usługi na najwyższym poziomie. Poza tym oferujemy również:

    Uzyskanie wyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki Google

    Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron www.

    Dzięki kilkuletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie skutecznie i szybko zaproponować Państwu optymalne rozwiązanie, aby poprawić widoczność strony w wyszukiwarkach.

    Zwiększenie zasięgów i rozpoznawalności marki

    Poziom widoczności firmy w internecie ma bezpośredni wpływ na ilość potencjalnych klientów.

    Im więcej osób zauważy stronę, tym większe prawdopodobieństwo, że któraś z nich zainteresuje się ofertą i skorzysta z usług firmy.

    Częstsze telefony i e-maile od klientów

    Dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce, Twoja strona internetowa będzie bardziej widoczna dla potencjalnych klientów. W efekcie możesz oczekiwać większej ilości ruchu na swojej stronie internetowej oraz lepszych wyników sprzedaży.

    Zwiększony ruch na stronie WWW nawet do kilkuset procent

    Wzrost liczby zamówień nawet o 100%

    Wyższe zaufanie od Google i lepsza opinia o stronie

    Kontakt z nami

    Chcesz rozpocząć współpracę, masz pytania? Jesteśmy do twojej dyspozycji, zadzwoń 579 512 597 lub wyślij wiadomość kontakt@marcinpohl.pl

    Kontakt
    Pozycjonowanie stron internetowych

    Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

    Jest to podstawowe pytanie jakie zadają klienci interesujący się pozycjonowaniem strony internetowej. To zrozumiałe, ponieważ przed podjęciem ostatecznej decyzji niezbędne jest dokładne przeanalizowanie budżetu. Niestety na pytanie ile kosztuje pozycjonowanie stron www nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Sztywny cennik nie istnieje – możliwe jest wyłącznie podanie orientacyjnych kosztów, ale w tym celu i tak konieczne jest posiadanie konkretnych informacji.

    Wyceniamy proces pozycjonowania szybko i w oparciu o podstawowe informacje uzyskane od klienta, a w przypadku zainteresowania, przygotowujemy konkretny plan działania oraz cennik usług. Jesteśmy w stanie podać klientowi koszty orientacyjne, tak zwane widełki kosztowe, ale dla pełnej wyceny potrzebujemy więcej czasu oraz konkretnych informacji na temat strony, która ma zostać poddana procesowi pozycjonowania.

    Komu zlecić pozycjonowanie

    Z racji tego, że pozycjonowanie www to działalność długotrwała, dobrze jest wybrać firmę, z którą będzie nam się dobrze współpracowało. Musi to oczywiście iść w parze z osiąganiem oczekiwanych efektów. Jednak podejście firmy do relacji z klientem jest bardzo istotne. Chłodny profesjonalizm to nie wszystko, dobrze jest liczyć na rzetelne doradztwo oraz możliwość korygowania pewnych elementów współpracy w trakcie trwania umowy.

    O umiejętnościach i wiarygodności naszej firmy świadczy ilość klientów. Słaba agencja nie byłaby w stanie utrzymać większej ilości stałych klientów, natomiast kształtowanie dochodów tylko przez nowych, pojawiających się na chwilę i odchodzących, byłoby dość krótkotrwałe, ze względu na opinie, które szybko się rozprzestrzeniają. To się jednak zdarza, dlatego dobrze jest zorientować się w obecnej sytuacji.