Przewodnik po Google Analytics: porady i wskazówki ułatwiające rozpoczęcie pracy - Marcin Pohl

Przewodnik po Google Analytics: porady i wskazówki ułatwiające rozpoczęcie pracy

  1. Strona główna
  2. /
  3. Wpis bez kategorii
  4. /
  5. Przewodnik po Google Analytics:...

Co to jest Google Analytics?

Google Analytics to bezpłatne narzędzie, które śledzi ruch w Twojej witrynie i zapewnia wgląd w to, jak ludzie wchodzą w interakcję z Twoją witryną. Zawiera również informacje o tym, jakich urządzeń używają, aby uzyskać dostęp do witryny, jakie strony odwiedzają, jak długo pozostają w witrynie itp.

Google Analytics to bezpłatna, wydajna i łatwa w użyciu usługa analityki internetowej. Zawiera szczegółowe statystyki dotyczące odwiedzających Twoją witrynę. Obejmują one, które strony odwiedzają i jak długo pozostają na każdej stronie, z jakiego kraju pochodzą, jakiej przeglądarki używają i ich systemu operacyjnego. Google Analytics informuje również, jakich wyszukiwanych haseł użyli użytkownicy, aby znaleźć Twoją witrynę, ilu odwiedzających pochodzi z sieci społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter, którzy udostępnili Twoje treści w sieciach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter, skąd przybyli odwiedzający, aby się do nich dostać Twoja witryna (np. ruch bezpośredni) itp.

Instalacja Google Analytics na stronie

Pierwszym krokiem do korzystania z Google Analytics jest zainstalowanie go w swojej witrynie. Możesz to zrobić, przechodząc do witryny Google Analytics i klikając „Zarejestruj się” w prawym górnym rogu strony lub logując się na swoje konto Google.

Następnym krokiem jest dodanie fragmentu kodu do sekcji head kodu HTML witryny. Można to zrobić, odnajdując ten kod na stronie i kopiując go do edytora tekstu, a następnie wklejając go do sekcji nagłówka witryny.

Szczegółowe informacje na temat instalacji skryptu na różnych platformach

Kurs wideo Google Analytics

Kurs wideo Google Analytics to kurs, który uczy o Google Analytics. Ten kurs nauczy Cię wszystkiego, co musisz wiedzieć o Google Analytics, dzięki czemu możesz zacząć mierzyć sukces swoich cyfrowych kampanii marketingowych.