Strona internetowa dla firmy jest kluczem do jej sukcesu. Obecnie żadne szanujące się przedsiębiorstwo, organizacja czy stowarzyszenie handlowe nie może funkcjonować bez własnej strony internetowej. Pełni ona funkcję wizytówki elektronicznej przedsiębiorstwa. Zawarte na niej informacje przekonują klienta, że warto właśnie z usług firmy skorzystać. Dodatkowo badania dowodzą, że coraz więcej ludzi wyszukuje produkty i usługi w Internecie, chętniej również wybierają te, z którymi ofertą mogą dokładnie zapoznać się na stronie internetowej firmy. Pamiętaj, że tworzenie stron internetowych to odpowiedzialna działalność.
Zastanawiasz się, czy Twoja firma potrzebuje profesjonalnej strony internetowej? Oczywiście, że tak! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jakie odniesiesz z tego korzyści.
Firma bez czytelnej obecności i prezentacji swoich usług i produktów w sieci traci na wiarygodności i rozbudza negatywne skojarzenia biznesu, który pozostaje daleko w tyle za konkurencją.
Twoja strona internetowa pracuje dla ciebie 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu. Udzielając informacji potencjalnym klientom, oferując im produkty lub nawet zamykając transakcję sprzedaży. Marzenie każdego właściciela firmy.
Jako właściciel małej firmy pewnie myślisz, że nie możesz sobie pozwolić na profesjonalne tworzenie strony internetowej. Błąd! strona internetowa jest inwestycją, która bardzo szybko się zwróci. Z wielu wyliczeń to właśnie internet w dzisiejszych czasach jest najlepszym i najtańszym medium do promowania swojej firmy.
Czy jest lepszy sposób do komunikacji ze swoimi klientami od informacji serwowanych na stronie internetowej? Mógłbyś porozumiewać się z nimi w cztery oczy lub telefonicznie, ale przecież nie zawsze jest czas i możliwość, aby obsłużyć każdego z osobna. Strona internetowa gwarantuje nam możliwość stałego kontaktu, mailowego ze swoimi klientami.
Tradycyjna reklama ma pewne ograniczenia odnośnie zasięgu, w ramach którego oferta trafia do konsumentów. Internet i profesjonalne tworzenie stron internetowych pozwala nieporównywalnie zwiększyć ten obszar i pozyskać klientów praktycznie z całego świata nie generując przy tym olbrzymich kosztów obsługi.
Numer telefonu nie mówi nam dużo o firmie jednak zapadająca w pamięć strona internetowa od razu pozwala skojarzyć nie tylko firmę, ale także oferowane produkty i usługi. Dodatkowo adres strony jest zazwyczaj znacznie prostszy do skojarzenia i zapamiętania niż ciąg losowych cyfr.
Firmowa strona internetowa pozwala potencjalnemu klientowi na odkrywanie naszej oferty na swój sposób. Nie jest on ograniczony czasowo, nie istnieje kolejka poganiających go osób. Zawsze może on wrócić do jej lektury w późniejszym, dogodnym dla siebie czasie lub łatwo polecić ją przyjacielowi.
Gdy dana firma korzysta jedynie z tradycyjnej formy reklamy i przekazywania informacji takiej jak np. ulotki i katalogi, każda zmiana treści wiąże się z olbrzymimi kosztami. Strona internetowa zbudowana w oparciu o system CMS daje możliwość łatwej, szybkiej a często także samodzielniej zawartości i aktualizacji oferty. Dzięki temu pozostaje zawsze aktualna.
Programista Java i twórca stron internetowych oraz sklepów opartych na WordPressie i PrestaShop. Specjalizuje się w budowie wydajnych aplikacji webowych i systemów CRM, integrując backend z funkcjonalnym i intuicyjnym frontendem. Tworzy nowoczesne strony i sklepy dostosowane do potrzeb biznesu, dbając o SEO, UX oraz bezpieczeństwo. Łączy wiedzę techniczną z praktycznym podejściem do rozwiązywania realnych problemów firm.